26/4-2010

Ja, det var över en månad sedan jag skrev här. Inte bra alls. Men jag har varit i underbara Nepal + varit sjuk i 2 veckor + att skolan börjat och att vi har exams snart i en HEL vecka. Vaddå stress? Jag behöver höja mig i många ämne, så det är bara pluggapluggaplugga som gäller nu.

Finaste kusinen skulle få en bebbe igår, men den verkar inte ha dykt upp. Jag längtar och väntar, men tyvärr får jag inte se bebben förrän i juli :(
Planerna inför sommaren är i full gång och det verkar bli väldigt härligt. Men jag har tyvärr läxa att göra, ÖVER sommarlovet. Crazy, I know. Päronen funderar också på att sälja huset vårt i Sverige och köpa en stuga i Sandskogen istället. Först var jag negativ, men jag älskar skogen och stranden. Men inget säkert än.

Nu ska jag plugga vidare ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0