Ajajaj

Sitter framför datorn i skolan nu, ska göra lite tyskan och historia. Matteläraren stannade mig i korridoren och bara: grattis! Fattade nada först, för det är så sällen han berömmer. Blev orolig och trodde det var något dåligt jag gjort, men tydligen hade jag fått 69% rätt på matteprovet, vilket nästan är en 6:a. Och mitt mål är ju en 5:a, så det ska jag nog klara!

Morgonen bärjade med idrott, vi spledae Capture the ball. Ganske roligt, förutom att gräset var vått. Tiffany fick färmodligen en hjärnskakning, min häft har vridit sig och jag kan knappt gå och Rebekkas fot verkar vara rejält stukad/bruten. Hoppas att idrottslärarna lärde sig något idag: INTE SPELA BOLLSPORTER PÅ VÅTT GRÄS!!!

Jag idag, men jag log INTE!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0