MUMS

Gissa vad min söta låtsaspappa överraskade hela familjen med på mailen?
Han har hittat en websida där man kan beställa svenskt godis. Vadå lycka x 1000?
Jag vet i alla fall vad jag ska göra ikväll (:
Stress som vanligt annars, har bestämt mig för att coursework:et ska vara klart denna veckan. Har skrivit ca 450 ord, bara 1050 kvar :/ Skulle egentligen ut och käka med klassen ikväll, men plugget går före. Ska passa barn imorgon kväll i stället, och med tanke på att jag tjänar 700 kr tackar jag hellre jag till det. Ja, passa barn tre lördagar i rad nu = 2000 kr för ca 10 timmars arbete. Det känns lyxigt. Mest för att barnen sover typ 60 % av tiden. Men jag måste offra mitt umgänge tyvärr. Det blir i alla fall grilla hos Pierre nästa fredag, så lite party får jag allt!

Skulle egentligen sluta bita på naglarna, men nu inför mina final-exams känns det bara omöjligt. Stressen äter upp mig, och jag är seriös. En viss person stressar mig också en aning, är inte redo för ett förhållande nu. Men när fan är jag det egentligen? Känns som att jag kommer vara rädd för kärlek i resten av mitt liv tyvärr.
Nej, nu ska jag bara fokusera på mitt coursework och mitt godis-väljande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0