Amanda x3

Godmorgonn!

Det är en trött Amanda som bloggar. Ligger i sängen och njuter av att det är lov.
Typ. Fast jag ska börja med läxan nu, jäkligt mycket lov xD
Ögonen går i kors men det lockar med TV4 Play. Enda problemet är att min Mac inte gör som jag vill!
Den laggar hela tiden, så idag blir det in till Zürich och Aplle-store. Förmodligen en ny mascara också,
en sväng till ZB för att låna om några böcker och sedan fika med AMANDA!
Hon flyttade hit från Göteborg  typ oktober/november. Är 95:a men är som en 92:a. Kanske
ska våra små mammor hänga med. De behöver ju också öva sin svenska lite xD

Nej, nuär det pluggpluggplugg innan bussen går kvart i två. Orka.
Förmodligen blir det utgång med bästa Megan och co ikväll. Puss på det!

Kärlek, Amanda




Åh, KB med Linn och mamma nov 2008. UNDERBART!
Behöver jag säga mer än att Amanda is the shit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0