I was not build to break

Tider man inte vill tillbaka till, men som alltid kommer vara en del av en. Påminnas om hur allt en gång var och hur det kan bli. Ja, ibland är jag någonstans i mitten.
Lyssnar på Markus Krunegård nu, ''Ibland gör man rätt, ibland gör man fel''  och ''I didn't know my own strength'' - åh vad jag saknar Katarina och Lena. Så mycket som påminner om deras tid i dessa låtar.


Lost
touch with my soul
I had no where to turn
I had no where to go
Lost sight of my dream,
Thought it would be the end of me
I thought I’d never make it through
I had no hope to hold on to,
I thought I would break

I didn’t know my own strength
And I crashed down, and I tumbled
But I did not crumble
I got through all the pain
I didn’t know my own strength
Survived my darkest hour
My faith kept me alive
I picked myself back up
Hold my head up high
I was not built to break
I didn’t know my own strength

Found hope in my heart,
I found the light to life
My way out of the dark
Found all that I need
Here inside of me
I thought I’d never find my way
I thought I’d never lift that weight
I thought I would break


I didn’t know my own strength
And I crashed down, and I tumbled
But I did not crumble
I got through all the pain
I didn’t know my own strength
Survived my darkest hour
My faith kept me alive
I picked myself back up
Hold my head up high
I was not built to break
I didn’t know my own strength

There were so many times I
Wondered how I’d get through the night I
Thought took all I could take

I didn’t know my own strength
And I crashed down, and I tumbled
But I did not crumble
I got through all the pain
I didn’t know my own strength
Survived my darkest hour
My faith kept me alive
I picked myself back up
Hold my head up high
I was not built to break
I didn’t know my own strength

 Oh vad jag längtar till maj och konserten <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så mycket för din kommentar, alltid roligt o få kommentarer av någon "ny".. även om jag förstod att du läst min blogg ett tag.. den är rätt dyster.. Men bloggen är min ventil där jag just släpper ut allt skit.. så den är ju rätt deprimeande..

Jag vet att man måste på o rätt in i det.. Men ofta så kommer en massa dumma saker i vägen o då väljer jag helt om i vägen igen.. Det är det jag måste lära mig o hålla kvar vid rätt väg o forts på den även när det blir jobbigt..

VA skönt att läsa att du kommit en bra bit på vägen i ditt mående.. det gör mig glad att det verkligen finns hopp.. Stor kram

2010-02-08 @ 06:56:02
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0