Lov

Usch vad jobbig det alltid ska vara med helg och lov.
Att vara ledig innebär alltid ångest för mig.
Jag ser framför mig en HEL vecka då jag inte har något att göra, vilket är totalt fel.
Nästan hela lovet är bokat, men det går inte in i mitt huvud.
Det är bara ångest och oro, vilket leder till att jag stressar upp mig. No good.
Och jag har ingen anledning för det.
Ajja, det blir lov i alla fall. Och lite skönt ska det bli med sovmorgnar. Fast jag har ändå sjukt mycket läxa.
Har exakt 3 månader på mig att läsa upp mina betyg och komma in på det universitet jag vill.
Annars vet i fan.
Linn kommer förresten på onsdag, min lilla gurka! Snacka om lycka! Den tjejen får mig alltid glad.
Och Felicia. Hon lurade precis i mig att hon färgat håret grönt med oranga slingor, och jag gick så klart på det.
Men vad fan - man vet aldrig med den bruden.
IKEA igår med bror och mami - shopping och Sverige. Så härligt at läsa allt på svenska för en gångs skull.
Det blev lite smått och gott + KÖTTBULLAR. Mums. Fast här får man pommes till, no good.
För övrigt så var jag och mor min och tränade idag. Efter x antal dagar som ovänner så har vi varit sams dag. Jippi!
Innan lovet så väntar en history-essay om spanska inbördeskriget. So much fun. Så nu blir det pluggeliplugg i sisådär fyra timmar. Men vad gör man inte för skolan?
Kärlek, Amanda (och snyggisen Linn hälsar lite också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0