Loveli Linn

Gud vad jag inte har skrivit på länge. Mycket som har hänt, varit sjuk och Linn har besökt mig.
Mysigt med en svensk vän.
Vi åkte skidor x2, kollade på Paranormal Activity (bästa skräckis ever!), besökte Tiffany och hennes
party på St.Germain, fönstershoppat m.m. Chillat mycket också, vilket var skönt. Det var trots allt lov för mig.
Verkligen HATAR att lovet är slut, men fick i alla fall bästa avslutningen: Basel och Fasnacht!
Det roligaste på månader. Fasnacht är typ en sjukt stor festival här, en parad med flera tusentals utklädda människo, godis/blom/sprit-regn m.m. Det var en Fieldtrip för de nya elevern i G11 + 2 från G12.
Så himla kul hade vi det. Längtar redan till nästa år.
Sjuk som jag var så är jag glad att jag inte åkte dit på ''Morgenstreich''. En parad klockan 4 på morgonen.
Inget för mig när jag skulle gå runt i Basel hela dagen med mitt sjuka tillstånd.
I dag blev det äntligen en sväng till doktorn för att kolla mig. Har ögoninflammation i båda ögonen,
något fel med stämbanden OCH är förkyld. Det positiva är att mitt magsår har nästan försvunnit (:
På fredag ska jag till Dr.Romang igen för att snacka om Nepal och vaccin, längtar dit som in i.
Känner mig otroligt ensam här och att jag behöver se något annat. Tror verkligen detta kommer bli en av de bästa resorna i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0