I got to let it go and just enjoy the show

OH MY GOD! Imorgon är dagen med stort D, hur fan ska jag klara mig? Tänk så failar jag totalt, får inga betyg och får jobba på Konsum resten av mitt liv? Jag är nervös.
Kollade som sagt på Hachiko i fredags, så underbart vacker! Tårarna rann som in i, till och med på låtsaspappsen. Känner mig ibland som Hachiko, jag väntar på något som aldrig kommer komma. Han kommer aldrig öppna dörren till mig. Har väntat så länge, men börjar inse sanningen nu. Och på det sättet blir jag inte ledsen eller besviken.
Igår tittade jag på Dear John när jag passade barn, nej Amanda - den var inte bra. Har hört att det är en riktig gråtfilm, men inga tårar kom ur mina ögon. Däremot grät jag som in i när jag såg the Notebook, och folk har sagt att de är lika. Är jag bara helt känslokall inför mina exams?
Rapperswil och någon marknad blev det igår, hittade inte mycket. Allt på loppisar här är så dyrt, då shoppas jag hellre nya kläder för samma peng. Sagt och gjort, Amanda hittade många fina saker på H&M. Min fina randiga klänning med puffärmar fick följa med hem + lite annat. Härligt, har nog inte shoppat detta året känns det som.
Så, efter att ha spenderat dagen på gymet ska jag nu börja plugga. Engelska, tyska och matte kvar - but I'll make it! Mina föräldrar är så söta och kollar upp vad det kostar att gå på mina universitet, det är så gulligt att de bryr sig! Fast det ska de ju göra, men inget man kan ta för givet. Vet att bloggen mest är om skolan, emn så är mitt liv just nu. På fredag börjar mitt liv igen (:
Fick mail från vänner i veckan, gud vad jag saknar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0