I just wanna stay free

Kom hem för en liten stund sedan från en trevlig kväll hos Amanda med familj. Själv måste jag nog påstå att jag var lite osocial, men skolan dödar mig tyvärr. Om en vecka är skiten över!
Fattar inte varför jag får ångest för sådan här skit, jag vill inte ha det såhär längre!
Jag vill vara fri, bara vara vanlig. Har snart haft dig hos mig 3.5 år, andats dig varje dag, tänkt dina tankar i mitt huvud 24/7, men nu får det vara nog. Please, let me go.
Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
No this is my life, my friend, and I cant be no one else

I dont wanna run; I dont wanna fight
I dont wanna hide; I just wanna stay free, to be me
I dont wanna win; I dont wanna lose
I dont wanna play; I just wanna remember, oh Im my name





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0