LÖRDAG = PLUGGDAG!

Ja, nu klagar jag igen - men jag har bestämt mig: IDAG ÄR DAGEN MED STORT D!
Jag ska bli klar med läxan, har i morgon också på mig, eller nästan all. Har faktiskt färgat håret också denna morgon,
får se hur det blir. Det är bara rötterna som ser förjävliga ut, men eftersom det kostar runt 1000 kr för att fylla
i rötterna på salong gör jag det hellre själv. Ibland saknar jag M&M och Majsan. Hon kan minsann göra mitt hår fint.
Undra vad hon kommer att säga om håret i sommar, har vl fyllt i rötterna 4 ggr själv detta året...
I Zürich regnar det idag, för första gången på många veckor. Lite trist med tanke på att jag gillade att ha 30 grader i april och att bli lite brun. I morgon bär det kanske av till Mainau i Tyskland för att kolla på Lennart Bernadottes slott. En hemlig passion jag har är att jag älskar kungafamiljer, pinsamt men sant. Tar alltid mormors Svensk Damtidning när jag har chansen :P Nej, nu ska jag plugga färdigt historia.
Later, if i'm still alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0