NUSÅ!

Ja, om några veckor ska jag fan se mer tränad ut! Har börjat träna nu 3 dagar i veckan, och nu ska amanda komma i den finfina bikinin hon har köpt med de übersnygga, supertränade lårer xD Nåväl, men jag klarade i alla fall att springa i 45 min igår utan att stanna - STOLT! Idag hade jag engelska och historia - examens, det kändes sjukt bra på båda. Räknar faktiskt med en sjua på båda, trots mitt misstag på historian. Glömde lämna in ett papper, men som tur var såg Marijke det. Annars hade det varit BIG FAIL för mig (: Så jag är jäkligt tacksam! Martin ska komma ner i sommar och hälsa på, myspys. Han ska åka med oss ner i augusti och stanna i en vecka. Då kommer det vara sisådär 28 grader i Zürichsjön och 30 + i luften, riktigt najs. Ja, lite längtar jag i alla fall efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0