Solig söndag

Usch, vaknade upp alldeles svettig i morse. Hade tydligen en mardröm och tyvärr kommer jagalltid ihåg dem- Kan vara lite jobbigt ibland. Var om n person jag tyckt mycket om och om ett ställe i en skog med kompisar till mina föräldrar. Creepy. Vad ni definierar som mardrömmar är nog inte samma som mig. Drömmar behöver inte vara läskiga eller äckliga, bara trigga känslor och tankar man helst inte vill ha.
Det har varit en underbar helg. I fredags var jag och tittade på favoriten Shaina när hon spelade fiol, hon är grym! Hon kommer verkligen gå långt. Tog sedan en drink med tre av hennes kompisar, trevliga var dom allt. Vi hade jättemysigt och satt ute till halv elva, så klaga kan man ju inte göra :P Igår blev det chill, gymma lite och en sväng till IKEA med mamma. Skull egentligen tagit det lugnt på kvällen, men en viss snygg gammal skidlärare ringde och ville träffas. Ville jag? SÅKLART! Och då blev man också erbjuden ett jobb som skidlärare från november i år, tror faktiskt jag ska tacka jag (: Älskar ju skidor och små barn, så why not? Idag har jag bränt mig + avrit i Tyskland med familjen för att kika på det svenska slottet i Mainau. Superfint, men mycket folk. Inte värt pengarna, tyvärr. Möjligtvis om jag gått där själv :P Nus ska jag ut md min lilla vovve, hon är så mysig nu när hon har 'tejproblem''. Vill bara vara med oss i familjen hela tiden.
Ciao, Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0