Underbara vän, jag älskar dig

Så ja, dålig uppdatering IGEN! För att sammanfatta min vecka så har den varit helt ok - lov idag och
imorgon (: Känns helt ok faktiskt :P
Hade mina två första paper 1 denna veckan, en i tyska och en i engelska. Kändes super faktiskt,
bara nästa vecka kvar. Jag känner mig mycket mindre stressad nu och att jag faktiskt har lite kontroll på läget,
kanske blir Cambridge trots allt? I alla fall tycker mor min att jag ska söka, fattar ni - MIN MAMMA? Tror
det är tack vare Megans mamma, Megan ska också söka dit.
I söndags såg jag, mamma och mammas kompis Zeynep Whitney Houstons konsert, OMG! Hon såg gravid ut p.g.a alla droger, det kände som at hon knappt orkade sjunga, kläderna var hemska och hon hade inget bra upplägg alls. Mycket snack om Jesus och Michael Jackson. Så tyvärr Whitney, gymmet och kuratorn nästa för dig!
I kväll ska familjen hem till Amandas familj, mysigt värre. Skönt att komma ifrån plugget lite också. På lördag är det barnpassning, jag och Megan ska vara så busiga och skolka en dag för att åka till Europa Park, hihi! Men, man måste få unna sig också. Fick reda på en hemsk sak om Megan som gjorde mitt hjärta så tungt. Tänk om...? Hon är en av mina bästa vänner här och jag skulle inte klara skolan utan henne. Min fina underbara vän, lämna mig inte ensam i denna värld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0