YES!

Ingen biologi idag, vaddå lycka? Skulle egentligen befunnit mig i Tyskland med Megan nu, men eftersom det inte gick några bussar så...Det får bli i augusti iställett, nu hinns det inte med. Italien på fredag, sedan Frankrike på måndag. JA, shit vad man reser här - känner mig faktiskt bortskämd. Sedan ska jag och Shaina till Barcelona i augusti, september. Så mysigt. Älskar den tjejen alltså. Var i Chinagarten igrå och solade med MEgan, Micah och Pascale. Var lagom kul, men jag var trött och därav känsligare. Fattar inte varför jag ofta tar illa upp för småsaker, så himla onädigt. Måste skärpa mig! Blev bjuden på 18-års fest, den först jag faktiskt kan vara med på. LYCKA! Funderar på att ordna en sär hemma också i augusti (:

Ciao, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0