Long time, no see

Tjenixen!
Nu har jag inte skrivit här på någon månad, skolan äter upp mig samt att jag är alldeles för
upptagen med att läsa andras. Men det kliar så i fingrarna, jag måste få skriva av mig någon gång.
Dock känner jag mig mer pepp på en bok än en blogg, men tiden räcker inte till nu - det får bli senare i mitt liv.
För att bara uppdatera läget lite så har detta hänt sedan jag var här sist:
Jag tillbringade sommaren i Italien, Schweiz och Sverige
Jag har känner knappt någon längtan efter Sverige längre
Jag trotsar ständigt mig och min självkänsla, genom att göra saker som jag egentligen inte vågar.
3 kära vänner kommer och hälsar på på fredag, sedan kommer kusin med familj på måndag (:
Jag kom hem ifrån Rom förra veckan - underbar stad!
Jag har bestämt mig för att ta ett gap-year och bo minst ett år till i Schweiz
Och en massa annat.
Idag är jag sjuk, orkar inte mycket men måste ändå göra läxan. Ni svenskar som klagar över att ''ÅH - inte ännu en dag med läxa i varje ämne''  - just shut up! Detta är min vardag, ok? Alltid läxa i alla ämnen...Suck.
ROMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0